sobota, 30 maja 2015

WYNIKI KONKURSU

Nadszedł czas, aby ogłosić wyniki konkursu. Wybór nie był łatwy, nagroda jest jedna. Postanowiłam poradzić się mojego męża i to on dokonał wyboru. Plakat otrzymuje

HANNA M.

"Plakat z cudownym przesłaniem! A dlaczego powinien zostać mój, a no dlatego, że wraz z mężem jesteśmy na początku drogi z wykańczaniem naszego First home,a jak wiadomo, to właśnie takie dodatki dodają charakteru wnętrzom. Plakat ten byłby cudownym uwieńczeniem naszego przyszłego salonu." 
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy:)
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie:)

 &



3 komentarze:

  1. ale super!!! bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i gratuluję Hannie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mi się takie stoły podobają! chyba to mój ulubiony project stołu! zawsze chciałam taki mieć niestety moje mieszkanie było za małe i mam wyspę kuchenną z przedłożonym stołem ;) Ale tez bardzo fajnie to wygląda :)
    Także z miłą chęcią zaproszę cie do siebie na bloga do obejrzenia mojej kuchni :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)