środa, 1 lipca 2015

THE BODY SHOP i małe przyjemności

Dziś zrobiłam sobie prezent. Czasami warto sprawiać sobie małe przyjemności. Z racji tego, że uwielbiam dobrej jakości kosmetyki wybrałam się do The Body Shop. Trwają obecnie promocje także każdy może wybrać coś dla siebie. Jakiś czas temu dostałam od M. zestaw White Musk. Idealnie trafił w moje ulubione kompozycje zapachowe, choć nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków z dodatkiem piżma. Zapach jest kwiatowo-pudrowy, delikatny i bardzo długo utrzymuje się na ciele. I tym razem po długiej przerwie postanowiłam kupić sobie podobny zestaw White Musk.
Cenię sobie produkty marki The Body Shop, a co najważniejsze opakowania użyte do produkcji kosmetyków mogą zostać poddane w całości procesowi recyklingu. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:)